Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 19:21



ENJOY! ;D


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 19:18


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 19:16

Kraaaom Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 18:56

 

På bilden e de jag o Rakel på sommarlovet ♥ Saknar dig!


Jaja  idag måndag... Gick upp sent imorse, tog sovmorgon till 07.30 så blev lite stressigt men de va de värt! ♥ Vanlig dag i skolan o sen följde jao med Olivizen hem och smörjde träns+sadel... Kanske inte det roligaste men vi pratade om ganska mkt under tiden så de blev ganska mys    Sen vid halv 6 va de bara hem, äta sen plugga... Mycket i skolan nu! Men har fått ganska mycket gjort idag    Ska kanske gå ut med Arrak ikväll får se... Men ska nog mest ligga o slappa i soffan... E värd de tkr jag!    20.00 e de Familjen Annorlunda iaf o de brukar va ganska mysigt så blir väl kolla på de    


Undrar hur de e o ha så många syskon ♥

Nä jag har så de räcker!   

Men nä nu ska jag nog sluta blogga....

Btw kom ihåg att om ni har NÅGOT FÖRSLAG på Dagens Sötnos, tveka inte!

Mejla det (och kanske en bild?) till :

peggyjojjo@gmail.com

De kan va kompis, kändis, djur, syster... U get it! Svarar på ALLA mejl!

 

PÖSS HAAAJ!!!       

 

 

//Jojjo

 

 


Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 18:54

Dagens sötnos blir Linus Herzig!



PÖÖSS

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 08:38


Heej bloggläsare ;-) Sitter i skolan just nu nu och väntar på att samlingen ska börja. Älskar vår nya design! Nellie Berntsson style. Börjar nu så puss!

//Jojjo




    

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 08:36

Heeej bloggläsare!!!

Sitter vid datorerna i skolan just nu:)

Ska snart ha samling...  VVILL INTE!!! men jaja


Som ni säkert vet så va jag och jojjo i stallet... Det gick ganska bra när jag inte satt uppe på Tjejisen men så fort jag skulle börja galoppera i paddocken så började hon sparka bakut, hon bröt av och vägrade att gå frammåt så det gick inte så jätte bra...

bye Peggy

Av Peggy Jojjo - 4 februari 2013 08:26

Igår band vi fast hästarna ute de va fint väder <3<3<3 Älskar er ponnysanna!! //Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards