Peggy & Jojjo

Alla inlägg under februari 2013

Av Peggy Jojjo - 24 februari 2013 12:00

Ojojjoj... Svårt val.


Asså komma upp i höga klasser i fälttävlan hade vart jätte kul...

Men sen har man ju andra drömmar också...

Som typ att träna för Jan Brink! Asså Shiiiieet va stort!!!???


Så jaa... Har många drömmar men träna för Jan hade vart awesome!   



Är så avundsjuk på Anna i PA4!!!


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 24 februari 2013 09:11

Såhär såg jag och Frida ut :-)
//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 23 februari 2013 08:18

Asså jag bloggar jättedåligt denna helgen, jag vet. Men för det första har vi bara Internet hemma i stugan. Också är det väldigt intensivt med aktiviteter heeeela tiden... Men jaja. Vi kom hit igår med flyg. Landade vid 2. Åt på vägen. Sen var vi framme vid stugan typ 3. När vi kom hit slappade vi LITE sen åt vi. 16.30 var det spa på ett hotell i närheten. Det var jätteskönt :-) Sen bytte vi om här hemma. 19.30 var det mingel på hotellet. Sen kom vi hem vid 11. Asså var heeeeelt slut. Så typ tvättade bort sminket och gick och lade mig... Sen nu vid 07.30 ringde klockan... 12.00 e de vigsel i kyrkan och det är ju liiiite man ska fixa innan dess... Btw . Gissa vem jag mötte på flygplatsen!!! Gissa i kommentarerna! Lycka till :-)
Jojjo

Av Peggy Jojjo - 23 februari 2013 06:00

Favoritridgren?

 


Fälttävlan. Lätt. Mycket fart, hoppning. Också känns det väldigt naturligt och man får bra samarbete med hästen när den ska gå över vattenmattor m.m

 

Sen att rida dressyr har ju sin charm. Det är jue jätteviktigt, och man har kontroll. Bra mysridning   

 

Rida ut. Lady och jag älskar det lika mkt båda två ♥ Men de e mer slöridning   

 



//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 22 februari 2013 15:00

Daniel Adam Ray´s "Lilla Lady"... För att den handlar om en liten Lady, precis som min gölleponniii!

//Jojjo

Ute

Av Peggy Jojjo - 22 februari 2013 10:10

Heeej :)

Sitter i soffan, har precis varit ute och gått och sen lekt med hundarna :D

Kommer bilder senare;) 

pössisar från Olivia och vovvisarna♥♥♥

Av Peggy Jojjo - 22 februari 2013 06:44

Pöss Jojjo

Av Peggy Jojjo - 21 februari 2013 18:54

Heeeej:)
Ska snart äta semla hos Eva och Walle (kallas bara de) sen ska vi köra hem me deras vovvisar:) ska passa dem idag till lördag:) ska bli mys mys!!!
På lördag sticker jag till stallet utan jojjo:( hon ska jue på bröllop... Så vi tar Ladys box också;)
Pössisar från Peggy

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards