Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Peggy Jojjo - 16 mars 2013 17:52


Haha misslyckad bild...


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 16 mars 2013 17:47


XoXo Jojjo

Av Peggy Jojjo - 16 mars 2013 17:46


Haha on my way to hagen!


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 16 mars 2013 17:15





Dagens me! 

Rosa tröja: Lindex

Jeans: KappAhl

Silvrigt halsband: Någonstans i Visby   

Humör: Glad!
Håret: Utsläppt med silkesdroppar i!


 



 


//Johanna


Av Peggy Jojjo - 16 mars 2013 17:04

Hejhej bloggläsarna!

Har typ nyss kommit hem, har duschat :D


Idag så var ju vi i stallet. Vi började med att ta in hästarna och borsta dom lite, sen åt vi fikan som vi hade med oss :)

När vi hade ätit upp så red vi ut på ett fält, inte där vi brukar vara utan till ett annat som ligger lite längre bort.. Sen red vi runt där lite... Vi bara skrittade och travade, för vi har ju varit sjuka båda två och vi orkade inte mer.

Jag började rida Lady och Olivia började rida Tjejen, sen efter typ halva tiden så bytte vi!

Det var jätteroligt och det gick bra!


Mamma och pappa kom ut vid halv två och mockade hästarnas boxar, de ville inte att vi skulle göra de när vi nyss har blivit friska... Tihihihi, Löööx!


Imorgon blirre bara ta det lugnt på dagen. Sen ska vi på middag hos farmor på kvällen ;)


 


  When all you feel is pain, I´ll kiss you in the rain.   


Avslutar inlägget med BÄSTA, GRYMMASTE låten!






   


Av Peggy Jojjo - 16 mars 2013 08:08

Har nyss vaknat. Sov i tio timmar, skönt! Men idag ska jag ignorera att jag är sjuk och åka till pållarna med olivia vid 11! Ska bli kul men jag kommer somna i soffan sen! Haha! Ikväll händer väl inget... Skönt med bara en familjekväll.

Åååh är avundsjuk på de som var på Henriks event i går kväll! Såg jättekul ut ^^

Bilden : Min lilla gris... Har nyss vaknat och säger godmorgon till bloggen!

Ska äta nu så bye!

//Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards