Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 22:30

Vill bara säga natti natti♥♥♥

ÄLSKAR denna bilden och vem som e på♥

 

Tog den när vi skulle in från hagen, bara sådär och så blev den så bra... ja varför inte, brukar inte kunna få hästen att stå stilla annars men denna gången stog hon bara där så jag fick passa på;) Nä nu ska jag nog sova... eller först läsa lite bloggar och sen sova;) 

natti natti ♥♥♥

 

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 21:30

Är så trött. Kommer nog sova gott inatt. 

Men nu ska jag gå och lägga mig,

imorgon blirre va med Olivia efter skolan och förhoppningsvis (om vädret tillåter...) hoppa Arrak lite. 

Längesen nu!

På torsdag kommer vi förhoppningsvis ut till stallet... Hoppas!

Vill rida nu!

Men ja,,, Man får väl vänta o se ;)

Så sov gott!



Godnatt!


Jojjo

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 21:11

Japp de e vad jag sitter o kollar på :D

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 20:00

Haha bäst!

Underhållandde och bra slötittprogramm haha, inte så spännande men jaja ;)

TV3 NU I ALLA FALL!



//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 19:12

 


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 19:05

Är sååå trött och avslappnad. Har den där myskänslan, underbart!

Börjar bli mörkt ute, har ätit och duschat, hoppat i min vita onepiece och nu blirre ponnyakuten mys!

Sen ska jag se Ullared från igår, så blir en lugn kväll.

Känns lite tråkigt att inte rida ikväll... Men det går ju inte att göra nåt åt vädret. Ska fråga Rakel sen vad de gjorde, måste veta jue haha ;)

Innan maten satte jag mig och skrev svar på ca 90 frågor.... Handlade om ALLT.

De kommer i ett inlägg i morgon, så håll utkik på bloggen!

Nämen nu blirre PA!


photo edited for free at <a href=www.pizap.com" />


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 18:58

Haha nä men de e typ så sitter och pluggar just nu men ska väl dra mig ut till TV:n, har inte en aning om vad jag ska se men nånting finns väl atlltid;) 

 

saknar er sötisar♥♥♥

ja det va väl vad jag ville säga:D det blir nog lite djurakuten om det är idag och om de e nu men sen får vi se;)

 

Av Peggy Jojjo - 19 mars 2013 18:35

Heeej :) kom inte på någon bra rubrik till detta inlägget men men... 

här kommer lite failade bilder sen samlingen idag...

   

haha! både jag och jojjo såg sååå vackra ut att det knappt är sant! haha nä men det va ju meningen att se ful ut men ändå;)  Det vi ju inga smickrande bilder iaf:D men jaja... 

blev ju inte sallet idag... :( lite synn hade verkligen väntat på att det skulle komma en gång när vi kunde åka ut tillsammans... eller ja att jag följde me jojjo ut men ja ja fpr väl typ följa me henne nästa gång eller något sånt...

de löser sig nog;) 

ja de va väl de... 

ja juste vill bara säga en sak till, de va typ mer än 100 elever som hade ringt inn och sagt att dem va innesnöade idag... så ja, de e några sycken...men de e ju så fult för att typ 100 meter längre bort så är det grusväg och så har jag ju åker mitt emot mig så man kan ju NÄSTAN säga att jag bor på landet men jag kommer äöndå till skolan men sen kommer inte vissa som bor typ inne i stan... lite kansigt men jag skulle ju onte kommit till skolan om inte mamma körde mig så ja... 

nä nu har jag inget och skriva om så jag slutar här innan detta flippar ut totalt........... hah  

 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards