Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 14:24

För dålig update... Satt i badet i typ 3 timmar haha. ;)
Ska till frisören nu men bloggar när jag kommer hem, hårbilder ofc! Hinner inte blogga mer nu så vi ses! :D
//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 14:24

För dålig uppdate idag... satt i badet i ca 3 timmar   och sen så har vi precis gjort kladdkaka och ätit lite spagetti och köttfärssås   så japp men det kommer ju ett inlägg här och nu, men om ni ändå har varit och kollat påå bloggen så tack!!! Det har ju blivit sidvisningar för oss då;) Haha  

nä men nu ska vi ta ut kladdakan så byeeee!!

xoxo peggy

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 11:15

                                                 

haha vilka vackra bilder!!! 

Lånade lillasysters dator och TADA!!! hah nä ,en typ, vist är vi vackra!!!

japp det va väl allting för denna gången, bloggar mer sen, LOVAR!!!!


XOXO JOJJO & PEGGY  

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 11:15


   

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 10:40

 


My light in the dark, Peggy <3

 

//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 10:19

Heeej :) 

Har typ precis ätit vars en ost bulle, gott gott:D 

och åt ju såklart kaka också;D haha nä men typ:D blev vars en chokladmuffis, precis som vi åt i onsdags:D 

 

yummy yummy


haha bilden bev väl sådär, och chokladen hade runnit över men det va super gott ändå;) Blev smulor över heeeela golvet, haha nä men typ det va ju inte enkelt att äta dem...  


Ska nog snart antingen gå och baka eller bada, haha kommer bilder på båda grejer och lite mobil update;D LOVAR!!! 


när vi badar bilr det anskitsmask och badbomb!!! haha nä men faktiskt, ska blir riktigt mysigt att slappa och bara prata me jojjo<3<3<3 

behövs väl en sån dag ibland, istället för att spriga runt som en idiot och hoppa Arrak även fast det är en av dem roligaste sakerna som finns<3<3<3


Ska nog kolla lite efter ridläger nu sen birre nog bada me ansiktsmasken på, haha vad jag tjatar om det!!!

 


Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 10:18

Har precis fikat, först var sin ostbulle och sen varsin chokladmuffins. Haha gud vad vi tjockar oss. ;D

 

Idag ska vi ha Mysdag, baka, slappa och bada lääänge med ansiktsmasken på.

 

Bilder kommer, haha! Vi kommer vara sååå snygga!

 

Hoppas ni tyckte att videoinlägget med frågorna som jag la upp igår va okej... Haha jag är hes, förkyld... Men det går väl bra ändå? ;)

 

I eftermiddag ska jag klippa mig, bilder kommer! Mamma får vara fotograf, jaaao.XD

Ikväll blirre familjen annorlunda, läsa lite bloggar ochså, sen sooova!

 

Imorgon ska jag rida vid halv sex, like all other tuesdays, right. ;)

Ska bli jättekul i alla fall!

 

På onsdag ska jag vara med Olivia, kanske följa med hennes kusin till stallet, och sen hoppa Arrak. Mysdag där igen, right.

 

En liten bild på chokladmuffinsarna, så sjuukt goda och så sjuukt stora! ;)

 

2013-03-25 09.51.20.jpg


Mysigt mysigt!

 

       

 

Nä nu ska jag väl va lite social igen innan vi ska bada. ;)

 

Vi ses!

 

//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 25 mars 2013 08:50

//Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards