Peggy & Jojjo

Alla inlägg under mars 2013

Av Peggy Jojjo - 29 mars 2013 12:23

Förlåt alla för jätte dålig bloggning av mig... har typ inte kommit ett enda inlägg från mig men de e lite eftersom jag inte kan blogga från mobilen... eller jag kan men det ör absolut inte smidigt!!! 

 

Men jag lovar verkligen att jag ska försöka att blogga mer idag och ja sen... eftersom hundarna är här så vill jag ju gärna va me dem också eftersom dem inte kommer att va här för alltid...

 

Men men tur att man har en kompis osm man kan lita på  

 

haha men tack sååå mkt jojjo för att du har hållit bloggen vid liv nu på sistone men jag ska verkligen försöka   och så får vi ju bara hoppas på att jag hittar tiden idag;) haha nä men det e typ så... känns liksom inte som att det redan e fredag... men de e ju faktiskt sant

 

Ja men nu ska jag städa rummet till ikväll och så blir det väl till att ta en liten fika sen också   Har ju inte ätit mer än frukost idag...

 

jaja LOVAR att det kommer mer uppdate snart!!! Och jag LOVAR det verkligen nu  

 

så puss puss 

 

 

Av Peggy Jojjo - 29 mars 2013 11:28

Hej bloggen :)

Har nyss varit ute och hoppat Arrak, gick väldigt bra idag. ;)

Nu ska jag snart gå ut med Arrak tillsammans med mormor och sen när vi kommer hem så blir det äta! ♥

Så skönt att hoppa på "morgonen" så har man det gjort, och har den där sköna känslan i kroppen hela dagen!

Haha sämst update idag... Men man behöver göra nåt annat än blogga ibland. ;)

Iallafall, hinner inte blogga mer nu... Ses sen!

 

   

 

 

Av Peggy Jojjo - 29 mars 2013 08:33

Hyllan är vit och har dörrar där nere där man kan stoppa in allt utan att det syns. Älskar den! :D Har också ställt sängen intill väggen istället för det blev skitbra! Nu väntar jag bara på en 1.40 säng som jag kanske ska få på söndag! :D
//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 29 mars 2013 08:21

Godmorgon alla läsare!
Idag blir det en lugn dag. Mamma o pappa är borta så mormor ska vara här i helgen. Idag ska jag mest ta det lugnt, blogga, titta på film med mera. Sen ska jag gå ut med arrak och ska även försöka hoppa han lite. Tänkte köra helt utan koppel, då vägrar han ofta men ska vara bestämd mot honom. ;)
Nu ska jag ligga och dra mig lite till. ;)
Haha sen blir det äta frukost. Ses under dan!
//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 28 mars 2013 22:15

   


//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 28 mars 2013 19:37

Heeej :)

Sitter och har ätit och lite sånt nu... Har ganska tråkigt... Haha.

Ja men vet inte heller riktigt vad jag ska skriva om... Asså jojjo har ju skrivit om stallet så de kan jag ju typ inte göra men ja...

Men iaf, när jag kom hem typ klockan 4 så va de bara till att hoppa in i duschen och sen klä på mig mina jeans och en lite snyggare tröja... Haha så finklädd är jag;) så va det till att ta en runds me hundarna sen gå iväg... Så ja här sitter jag:( nä men ska nog snart hem om till hundarna för att dem har vart hemma ett tag nu så kommer det nog litenuppdate hemmifrån sen är de väl till att gå tillbaka hit och sen så gå hem när man är trött;) haha så praktiskt att kunna gå här emellan;)

Puss puss

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 28 mars 2013 17:28

Har nyss fått hem grymmaste tidningen i brevlådan, närmaste timmen uppbokad! :D

 

   

Av Peggy Jojjo - 28 mars 2013 17:19

Har fått ett nytt halsband av morfar och hans fru. Det är ett litet får huvud! Älskar det, kommer ha det alltid typ haha! Tack så jättemycket morfar och brittmarie! 


    

 

 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Skapa flashcards