Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Peggy Jojjo - 2 april 2013 21:33

Gonatt alla bloggläsare<3 ska inre sova ännu men ska typ snart ta på mig pyamas och borsta tänderna o så;)


Sp säger natti nu anars så blir de väl inte ikväll heller... Hehe=:) okej ska klä på mig och sånt ny sen blirre tull i läsa bloggar så byeee!!! Puss puss<3<3<3


//peggy

Av Peggy Jojjo - 2 april 2013 18:48

Heej alla  


Kom hem från stan för typ en halvtimma sen... eller något sånt  Köpte en lite tjockare tröja, va jätte fin och framförallt bekväm   Är en viktig grej när jag ska välja kläder;) 


Kommer bilder på den senare och så såg jag en t-shirt som det stog en riktigt bra grej på! Den kommer också senare  


Ska snart äta och sen så blirre TV:n ska bli skönt!!! Haha har varit en jobbg dag för hjärnan idag... så nu blirre till att vila så man inte får huvudverk imorron på operan... haha vill verkligen inte!!! Skulle lika bra kunna skita i det och vara lika lyckligom inte lite gladare;) haha...  


KOMMER att komma mer senare, LOVAR...



så nu ska jag gå och äta sen ska jag fota lite och så ska jag jue SÅKLART ringa jojjo ikväll om imorron, hon ska ju sova över!!! Ska bli jätte mysigt!!! Även fast vi kommer att gå och lägga oss direkt när vi kommer hem, tar ju kanske en macka med sen får de bli sängen... klockan kommer ju typ att va halv ett eller något sånt innan vi somnarändå;) haha


jaja byeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

puss puss♥♥♥


 

Av Peggy Jojjo - 2 april 2013 15:19

Hej bloggen. ;)
Är just nu hemma. Ska snart byta om sen åker vi till stallet, fälttävlansträning ikväll ju. :)
Sen ikväll ska jag o Olivia planera för imorgon, vi ska se opera med skolan på kvällen o sen sova över för vi e lediga på torsdag. :D
Men vi ses imorgon eller ikväll... Får se haha. ;)
Hejdå<3
Jojjo

Av Peggy Jojjo - 2 april 2013 13:45

Jaa.... de e väl ganska många saker men en är väl typ att det nte ska hända något med Tjejen, tex. att hon skadar sig för att man rider för våldsamt eller något sånt...

 

Som på denna bilden... Det ska ALDRIG hända oss, vi hoppar ju dock inte men att hästen börjar att stegra sig osv. när man rider så att man blir riktigt skadad... Något sånt vill jag aldrig att ska hända...


En annan sak är att förlora sin familj... vill jag verkligen inte heller så ja...

 


puss puss♥♥♥


 

Av Peggy Jojjo - 2 april 2013 07:39

Är så sjukt trött just nu... Första dagen efter loven är inte kul asså. ;)
Idag efter skolan blirre äta... Sen e de fälttävlansträning halv sex i ridhuset. Ska bli kul. ;) Lady är nog ganska trött idag, haha, hon har blivit riden varje dag sen i fredags... Men hoppas det går bra ändå. :D

Nu ska jag kolla lite bloggar o så så hejdå<3

Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards