Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 23:06

Sitter Pär bussen påväg hem;)

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 22:51

Ja... De va nog dem 3 tråkigaste timmarna i mitt liv... Va sååå tråkigt asså!!! Vill ALDRIG mer gå på opera... Sååå tråkigt, jobbigt att lyssna på och ja... HEMSKT!!!haha, vad hag e positiv annars... Eller inte men en sak jag ska sågar att jag va tröttare när jag kom dit än vad jag är nu...haha satt ju typ och sov hela tiden, de va i stort sätt öronen som va öppna...


Nä men vill inte på opera igen iaf...


Haha det hände typ lite failade grejer under föreställningen som va kul dock, de va tex. Ett notställ trillade, en som sjöng tog fel ton och en snubblade med en tyg påse över huvudet... Haha:D


Så lyckat va de... Haha:D:D:D


//Peggy & Jojjo

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 18:16

Hej Hej bloggen!
sitter på bussen och är påväg till Malmö... som vi kanske har sagt så är operan på tyska också så ja... de ska ju annars bli kul... eller också inte... Hehe men men vi får väl bara sitta det och typ försöka att hålla oss vakna... Men vi ska verkligen försöka att blogga sen... Efter operan, om vi orkar... Hehe kommer att komma hem typ klockan 12 eller halv ett så ja... Men ska verkligen försöka att blogga sen så byeee!!! Puss puss

//Jojjo och Peggy

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 16:45

Haha ja de har jag ju redan typ halvt sagt med de e om man skulle trilla av eller bli sparkad av hästen så man får skador för livet och kanske inte kunna gå med eller typ bli helt förlamad, eller helt enkelt avlida... men så illa ska de väl ändå inte gå!?! 

 

ush om något sånt här skulle hända asså, men jag brukar inte tänka på de och va rädd iaf  


 

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 13:55

Klar med alla nationella nu! Sååå skönt . <3
Jojjo

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 11:45

Hej bloggen!

 

Har lunchrast just nu. Så skönt med en liten paus, det är mycket just nu med nationella prov och så...

Ikväll blir det ju som sagt opera och innan det ska jag och Olivia hem till mig och äta. en åker vi med buss hem från Malmö vid 12 halv 1... Kommer vara väldigt trött haha men vi är lediga imorgon så det blir nog bra ändå. ;)

 

Blir nog inte jättemycket bloggning idag för, ja, ni vet våra planer. Men vi bloggar ju nu haha och sen så ska vi försöka få in nåt inlägg hemma hos mig, eller på bussen. :P

 

Är det någon av er som har sett Trollflöjten? Hur var den isåfall? Känns inter som den kommer va jättebra haha...

 


 

 

 

Av Peggy Jojjo - 3 april 2013 08:36

Heeej   


Sityter och väntar på att få komma in  nu... har inget att blogga om  just nu... är helt tomt i skallen...


Men lite om operan då, Vi ska va i skolan klockan kvart i sex ikväll för att ta bussen upp till Malmö, hoppa av... utan mobilen!!! Dem måste ligga kvar i bussen så ja... de e ju annars lyckat... eller också inte... men men...

ja men nu så måste jag sluta så byeee!!!! Kommer nog något inlägg på lunchen men inget jag lovar!!!


//Olivia

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards