Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Peggy Jojjo - 11 april 2013 21:36

Bloggar mer i morgon bitti, ska sova nu. ;)
Ses!
Jojjo

Av Peggy Jojjo - 11 april 2013 12:08

Hej hej:D


Har lunch just nu:D de ända sköna me denn dagen... I skolan iaf;) haha:D


Har redan haft 2 delar så ska ha den sista snart:D


Är inte på jätte bra blogghumör just nu... Så kommer nog inte så många inlägg men något kommer iaf;)


//Olivia

Av Peggy Jojjo - 11 april 2013 10:09

Hej bloggen. ;)
Sitter just nu nere i kafeterian och chillar lite haha. Har en liten paus just nu. Har nyss gjort första delen av provet. Kändes sådär... Säger inte mer. Men nu ska vi gå ut och ta lite frisk luft. Sen e de mer prov...
//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 11 april 2013 07:55

   


Massor av fin kritik, love it! Keep going!

 

 

Av Peggy Jojjo - 11 april 2013 07:42

Hej bloggen!

Hoppas ni har sovit gott inatt, det har jag gjort. Sov heeela tiden från klockan tio till klocklan halv sju. Så skönt! Brukar ligga vaken från och till annars...

 

Idag är det nationella. I no. Hela dagen. Kul.... Inte! Men jag TROR jag har ganska bra koll på läget, haha, fast får alltid hjärnsläpp när det är prov..

I eftermiddag ska jag och Olivia till stallet. Ska bli jättemysigt, det var längesen vi var där tillsammans sist! Tror vi rider lite på fältet, vi får väl se. ;)

 

Just nu sitter jag iallafall i sängen. Har nyss fixat mig, skyndade lite extra för att kunna skriva ett litet inlägg. All because you!

 

Helgen blir ganska lugn. Ska kanske sova över med Olivia från fredag till lördag. Stallet på lördag, och på söndag ska vi grilla på stranden, hela familjen. Mysmys .<3 Ska även städa rummet denna helgen, blev aldrig gjort igår... Haha!

 

Japp och Jenny vann ju igår! Tyckte jag var bra, hennes mat ser god ut, hon har positiv inställning och hanterar stress bra. Men är inte jäääätteintresserad av programmet, mest skönt att sitta lite i soffan mitt i veckan. ;)

 

Nu ska jag väl kolla lite bloggar o så, sen kommer Olivia vid kvart över åtta, så cyklar vi till skolan. Cyklar i princip varje dag nu - vi är så duktiga! ;)

Men det är ju bra med motion och man får frisk luft. :)


Kommer inte bli jättemycket update idag... Men ikväll blir det! Kanske nåt litet videoinlägg i stallet...?

 

Hörs!

 

 

 

 

Av Peggy Jojjo - 11 april 2013 07:41

Morron alla!


Ska snart cykla till jojjo så att vi kommer till skolan i någorlunda tid idag;) Kanske kan komma ett inlägg därifrån då;) haha! 


När måste fortsätta morronen nu... 


//Olivia♥♥♥

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Skapa flashcards