Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 23:45

   

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 21:19

Natti bloggen♥


Ska sova snart, eller nå men ska väl snart ta på pyamas och läsa bloggar o lite så;)


 


Snuttan♥


Jaja Byeeeeeee!!!!!♥♥♥!!!!!


//Olivia♥

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 20:43

Hej hej:)


Har suttit och gjort en ny header nu hela kvällen så de e andledningen till att jag inte bloggat... 


Asså e sååå ledsen för att ni inte haft något att läsa men haar suttit och kollat runt på lite olika bloggar och görsökat att få inspiration men sen så bara kome de, jag kom på vad jag skulle göra!!! Yippey!!!!!:D :D :D :D Började, blev inte bra, satte in hästbilderna, blev bättre men kände att det saknades en bild på Arrak♥ Ham MÅSTE ju faktiskt också va me eftersom han har en v'ldigt stor betydelse för bloggen, eftresom vi hoppar med honob och om vi inte skulle gjorrt de så skulle vi ju haft mindre att blogga om... 


jaja men här e en bild på vår nya header: 

 

Om jag får säga så e den en av dem få som jagt tid på och blivit riktigt nöjd;) Haha, dem sista har varit 2 bilder och "Peggy & Jojjo" Typ så... haha ska vara en bra header, för de ger fler läsare intresserade som bara klickar in på kanske hajpa eller något sånt;)


Jaja nu ska jag läsa lite bloggar sen kommer det ett till inlägg senare;)


//Olivia♥

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 20:25

Hej bloggen!

 

Har precis kommit hem från träningen. Är jättenöjd över min lilla flicka!

 

Vi tränade på att hoppa serier, anpassa galoppsprången och så. Det blev lite svårt för Lady, som är enda ponnyn i gruppen, hon fick ta väldigt stora galoppsprång, men det fixade hon jättebra. ;)

Lady är så cool, fick vara "draghäst" över vattenmattan några gånger, superroligt!

Var ett riktigt jobbigt pass, haha, är helt slut nu!

 

Ladys ägare var ju och tittade, fick massor av beröm och det är ju alltid kul! :D

 

Nu står Lady med gossigt täcke i boxen och äter. ;)

 

Lite bilder från idag ;

 

                                       

 

 

 

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 16:44

Hej hej:)

Sitter och pluggar... Pluggar... Och pluggar..... Sååå tråkigt men måste få in glosorna på något sätt och just nu så är detta de jag vet att jag kan göra... Haha:) jaa.... Men när jag e färdig med mitt pluggande så ska jag nog blogga lite sen så ska jag nog, jaa... Vi får la se;) har faktiskt inte en aning! Så vi får se vad som händer då helt enkelt;)

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 16:14

Hej hej:)

Sitter och pluggar just nu:/ Sååå tråkigt men de måste göras... har ju engelska glosor till på fredag som jag måste kunna så de e bara till att köra gärnet!!!


Kommer absolut mer update senare om lite allt möjligt hade jag väl tänkt... haha:D 


Nä nu får jag fortsätt så byeeee!!!!


 

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 14:17

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 16 april 2013 13:21

Sitter och tränar oregelbundna verb i engelska. Jättekul, hahah ^^
Men slutar snart iallafall!

Btw, fick nyss reda på att Ladys ägare kommer och kollar på träningen ikväll, kul! :D

Nä nu ska jag plugga vidare... Förhör på fredag... Haha, men vi ses sen när jag sitter i bilen! ;)

Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards