Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 21:49

Hej bloggen!
Slänger in ett snabbinlägg nu, ska snart gå och lägga mig. Känner mig sådär. Har ont i halsen, täppt i näsan och så. Hoppas jag inte åker på en sån där dunderförkylning - igen... Hjälper väl förhoppningsvis lite med sömn iallafall..

Nu ska jag gå igenom mina favorit bloggar sista gången för idag, haha! Sen blirre date med kudden så vi ses imorgon. <3

~What doesn't kill you make you stronger~

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 21:42

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 20:36

Hej bloggen!

 

Sitter just nu i soffan med te och myser, känner mig ganska förkyld. Hata! D:

Ikväll blirre kolla på tv, läsa lite, kolla bloggar och så. Hoppas jag sover gott inatt, haha!

 

Gick iallafall väldigt bra i stallet idag. Blåser väldigt mycket här nere, så vi tog bara en skrittrunda. Lady var seg, lite piggare när vi hade vänt hem igen dock... Haha. ;)

 

Anledningen till att vi inte har bloggat idag är att vi inte har haft tid, men lovar att blogga mer imorgon!

 

Kommer nog ett inlägg till ikväll. ;)

 

   

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 19:00


Jaa.... 

När jag gick och red på storaherrestad ridklubb så va Nellie min favvo häst  



 

Sötisen, kanske inte den bästa bilden, men jag hade ingen på datorn sp jag fick söka och detta va typ den bästa, men hon va asså världens gosigaste polle<3


När jag örjade på ystad blev Cobby min favvo häst  


  

Gulleplutten, haha inte en jätte smickrandebildmen men   Cobby va väldigt pigg och stabil häst

Och nu är det ju SÅKLART Tjejisen  

  

Min lilla gullegris       Henne ve ni redan typ allting som man kan veta så japp;)

 

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 08:41

Svart tröja : Cubus

Jeans : Cheep Monday

Håret : Utsläppt, volym!

//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 08:40

Hej hej:P


Kom till skolan för 10 minuter så nu har vi hängt av oss våra jackor så nu sitter vi och väntar på en kompis:D


Håller på med ett grupparbete och en i gruppen passar inte riktigt in... Så vi ska prata med henne om hon tycker att den där andra om hon tycker att han/hon ska vara med...


//Olivia

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 07:58


//Peggy och Jojjo
 

Av Peggy Jojjo - 18 april 2013 07:45

God morgon!!!


Ska borsta tänderna nu sen ska jag cykla till Johanna;)


Hinner inte att blogga mer nu men de kommer ett inlägg antingen i skolan eller hos Johanna;)


Puss♥


//Olivia

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards