Peggy & Jojjo

Alla inlägg under april 2013

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 15:57

Hemma igen nu. Uppdaterar snart, ska bara duscha först, puss

 

   

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 14:30

 


Hej bloggen!


Sitter just nu i bilen påväg mot stallet. Var jättekul på tävlingen, Sofie och Fibu var jätteduktiga och känslan av att vara hennes "hästskötare" var grymmast. Men nu är vi snart framme vid stallet, så vi hörs sen på bloggen, puss. <3


 

Oj!

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 14:00

 


G.R.Y.M.T Keep going alla läsare!


 

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 13:15

Varja och Lisa är jättebra på att blogga, uppdaterar väldigt ofta och skriver om precis allt! Tycker bloggen är bra för de bjuder på sig själva, och de är två stycken, precis som vi. Jaa, vi är faktiskt lite lika!

 

     

 

Bloggen hittar ni HÄR :
http://stockholmvsgoteborg.bloggplatsen.se/

 

 

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 11:46

   


Sjukt fin häst!


 

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 11:00

Varför följa någon annans väg när man kan gå sin egna? Varför försöka vara som alla andra när man kan vara sig själv? Antar att det handlar om rädsla, rädsla att folk inte ska acceptera en för den man är. För som det är nu är nästan alla likadana, sticker någon ut lite och VÅGAR vara sig själv blir det kaos och folk börjar mobbas, snacka skit osv.. Är det för att visa att man själv absolut inte är en sån som vågar vara sig själv?
Det har blivit så fel allting, varför ska de som är starkast och tryggast i sig själva behandlas som skit bara för att vissa andra har så dålig självkänsla och måste trycka ner andra för att själva växa? Och varför får "mobbarna" status av det? Det är helt sjukt tycker jag.
Vem tror ni kommer komma längst i livet, den som kämpar och tar sin egna väg även fast det är tufft, eller den som följer strömmen och glider efter någon annan? Jag tror att den som väljer sin egen väg hittar i mål, medans de andra går vilse. Det är upp till er hur ni vill leva, kämpa er mot toppen och era drömmar eller kämpa för att passa in och få status. För mig är det valet självklart, jag litar på mig själv och det kommer jag alltid att göra. Spelar ingen jäkla roll vad andra tycker. De äkta vännerna kommer alltid att älska dig för den du är no matter what. Och vem bryr sig om de falska? Haha inte jag i alla fall. Glöm inte att ni är grymma, var starka och gör det NI vill, det är era liv och ni lever dom för att ha kul. Slösa inte bort det!
 
 
Large
 
 

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 09:01

God morron alla!!!

Vaknade för en stund sen så nu har jag och julia kollat klart på filmen, så en bit i grår kväll/natt;) De va LOL vi kollade på om jag nu inte skrev de igår;) haha:D ja men nu ska vi väl snart gå och äta frukost sen får vi väl gå ut och plocka undan lite saker sen igår... haha hoppade med en lite vovve♥


Jaja men nu ska jag göra något... haha kanske´va lite social med Julia??? ja vi får väl se;) haha


 

Av Peggy Jojjo - 28 april 2013 09:00

Läs den här bloggen, den är helt sjukt bra! Handlar mest om Eric Saade, så om man gillar honom är bloggen perfekt. Moa är en jättegullig tjej, hon förtjänar många fler läsare!

 


 

 

Bloggen hittar ni här ; http://erickhaledhot.bloggplatsen.se/

 

 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards