Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 13:03

Hej hej:D


Är på promenad nu påväg ner  mot sjön för att bada med Ida:D


Hoppas att hon tycker att det blir mysig<3 Har bakat och stekt pankakir också som är med i ryggsäcken:P


Ja men  nu får jag skuta så byee!!!


//Olivia<3


Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 12:00

Jag tycker ni ska läsa Jennifers blogg. Den handlar om lite allt möjligt, mest inriktad på hästar men med mycket variation. Jennifer uppdaterar också väldigt ofta så det är det som gör bloggen så bra!


Måste även tillägga att Jennifer gick i min förra ridgrupp. ;)


GÅ IN HÄÄÄÄÄÄÄR hääääär eller HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!



 

Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 10:22

Först att svara var egentligen Alba o Amanda, men efterssom att de glömde en sak så blir Ridtjejen Jennifer vinnaren! :D


HÄÄÄÄR är hennes blogg, om ni inte redan visste det. ;)


De 5 felen var ;

 

*Hjärtat i tapeten

*Mina läppar

*Kudden i sägen borta

*Gardinen

*Kaninen i fönstret

 

Guldstjärna till er som svarade! :)

 

   



Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 10:19

Hej hej:D 

 

Nu ör rummet städat och fint... eller ganska iaf;) haha ja men man kan ju inte städa sådär super varje gång;) Nä men innan va det heeeeelt fullt av saker på mitt skrivbord, asså bokstavligen ett helt berg men nu är det min dator en pärm och en fin låda som jag har fått av farmor  

 

 

 

haha YES!!! 

 

Sisters dator jag bloggar från ni ser min väldigt långt till höger;) Har faktiskt inte 2 datorer men de ser nästan ut som de på bildern;) Haha...

 

Ja men nu ska jag väl plugga lite så man kan göra annat i eftermiddag/kväll när de va tänkt att plugga;) 

 

 

Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 10:00

Hej haj är tillbaka nu efter promenaden:)


   

Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 09:45

Hej hej:D 


Är ute ocg går just nu med lilla Ida  



 

 

Av Peggy Jojjo - 10 maj 2013 09:09

God morron alla!!!!


Vaknade för ett tag sen så nu har jag ätit frukost och så så nu ska jag gå ut en runda med sötisen  Ja mamma va ute en snabbis innan hon åkte till jobbet så därför är det ingen panik;) 


Ja men sen till typ luch så hade jag tänkt att gå och bada med denn lilla sötisen, man får ju passa på när dety är så fint väder;) man vet aldrig när det kommer nästa ång jue!!! Ja men efter at ha badat Ida så ska jag npg plugga lite;) Så en fullsmäckad dag... haha nä men heldre de än att bara sitta och inte göra någt och bara typ vänta på att de blir natt och dags att sova... Inte min grej!!! Dagen ska vara fulla av saker ha kul, men samtidigt ska man hinna finnas till så man kanppt inte hinnenr att andas emellan grejerna, så ska de ju inte heller va;) 


ä men tillbaks till saken;) Ikväll så blir det npg till att sticka ut och jogga i skogen:D Mysigt mysigt sådär på kvällsvisten   


Ja men nu ska jag ut och gå med Ida så kommer det ett inlägg senare;) 


 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards