Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 23:30

Hoppas på en timmes sömn inatt iallafall...



Imon förhopningsvis skola... Ses


Jojjo

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 16:32

Att va sjuk är verkligen inte min grej asså. Bara va hemma kan va mysigt oså men att må dåligt rent fysiskt och bara gå runt och sova... Nej tack!

Nu ligger jag och tittar på "Vi hade iallafall tur med vädret" med en stor (uppäten) godisburk och tycker synd om mig själv. Hoppas jag är frisk snart... Gärna ikväll, haha!

Ska göra en video ikväll tänkte jag. Vad vill ni ha?

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 15:02

Har gjort en video där jag bara babblar på. Vill ni ha den?

 

Om 5 stycken kommenterar JA på detta inlägget lägger jag ut den! :D

 

Kom igen!

 

Jojjo


Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 14:00

Rosa Klänning, Rosa knälång strandklänning i stret...


Jag bara älskar den här klänningen. Den ser så skön ut och passar lika bra till stranden som till sommarpartyt. Den är också väldigt lätt att matcha - me like! Den rosa drömmen kostar 149:- och om ni vill ha den trycker ni HÄR


Vero Moda - LICA - Overall / Jumpsuit - flerfärgad


Den här byxdressen ser också väldigt bekväm ut! Älskar färgerna och den ser lite bebisaktig ut - kawaii på hög nivå! Byxdressen kostar 299:- och du beställer den HÄR



Jag bara älskar det här flickiga, söta, somriga linnet, och det kostar bara 199:-! Håller ni med mig om att det borde vara sommarens BIG TREND? Tryck då HÄR

 

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 13:00

Nu har jag fattat beslutet att skippa Lady idag. Just för att jag blir värre och värre känns det som.. Var ska detta sluta, haha? ;)


Med det följer ju då att det inte blir någon mat med släkten ikväll.. Får stanna emma forever alone istället, haha, men ärligt talat är det vad jag behöver.. 


Så idag blir det att vara inne och hemma typ. Eller ja, solar väl lite sen kanske men inte mycket mer... Ska även försöka passa på att skriva det där brevet till världensfinaste idag. Passar ju utmärkt nu när jag har så mycket tid... Haha! Man får se det positiva. ;)


Sen ska jag blogga, svara på lite mejl oså. Annars blirre nog mest kolla på film o sova... Haha! :D


 


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 12:34

Seriöst... Allihopa, kolla på den här videon. Blev riktigt rörd, ärligt talat fick jag tårar i ögonen.


Hon är 16 år och har blivit behandlad mot sin cancer sen hon var 6 år. Så får hon träffa sin största idol... Så fint. Så sjukt fint. 


I artikeln sa hon att Yohio hade på sig smyckena hon hade gjort. Vilken lycka alltså.


Hon kan inte ha det lätt...


Hon var 100 värd att EN dag få tänka på nåt annat än sin sjukdom som är så svår att bota och leva med. 


Så rörande!


Guldstjärna till Yohio med som ställde upp fast han hade signering på kvällen! Han är ju... Bäst. <3

 


ARTIKELN


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 10:30

Gomorgon finisar!

Är bara sådär lite lagom trött... Gick och la mig vid två innat och har sovit väldigt dåligt.. Men jaja. Man får väl köra på endå!

Igårkväll hade vi som sagt gäster. Åt god mat, de vuxna pratade och vi barn var ute typ. Just chill asså.

Kan dock säga att min förkylning blivit värre... Det var ett himla tjat, men jagg gillar att vara ärlig mot er bloggläsare! :)

Idag ska jag i första hand skämma bort mig själv och försöka bli frisk. Så är det ju stallet och sådär, men vi får se hur det blir med det. Ikväll är det middag hos farmor med kusinerna, men om jag mår.dåligt blirre va hemma själv. :)

Ja vi får se...

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 9 juni 2013 00:47

Sjukt trött och har så ont i halsen. Kan inte prata...

Gästerna åkt o nu blirre sängen efter sminkborttagningen...

Bloggar imon. Seriöst, palla inte nu.

Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards