Peggy & Jojjo

Alla inlägg under juli 2013

Av Peggy Jojjo - 15 juli 2013 17:51

Haha hej!

Gud vad det är skönt med sommarlov! Även fast vädret inte är det bästa där vi bor är det så... Lovely <3

Inatt sov jag ju hos Olivia, det var jättemysigt. <3

Sen idag var vi i stallet och red oså sen har jag bara slappat här hemma och krängt godis eftersom att det blåser så mycket ute. Väldigt avslappnad är jag, mår bra!

Ikväll har jag typ inget planerat så det blir väl pys med familjen. :)
Enda jag ska göra är duscha, intensiv kväll japp hehe... :P

I morgon blir det Köpenhamn med familj och vänner!

Vi ses <3

~ If you keep smiling you will light your own star ~

Gosi <3

/Johanna

Av Peggy Jojjo - 15 juli 2013 16:52

Hej hej:) 

Kom hem från stallet för ett tag sen. Jag ska skriva om stallet men först så måste Johanna ladda upp bilderna vi tog så därför kan jag inte skriva om det just nu även fast jag vill... :( 


Tråkigt tråkigt... Men istället tänkte jag visa lite bilder på hur det ser ut på mitt sängbord, eller ja inte för tillfället eftersom Johanna sov här men hur det brukar se ut. Just nu ser heeeela rummet ut som en svinstia.. :( Ska städa snart, men tänkte att kjag först får skriva lite här:)


   

De e på hela bordet. 

 

Detta är en ram som jag fick av Johanna när hon hade varit på Gottland. Kanske inte den snyggaste bilden men jag ska btyta:) 

 

Så har jag en ram på Tjejen♥

 

Of course så har jag en på YOHIO♥

 

Sist men inte minst har jag en ram med familen sen när mamma och pappa gifte sig:)


//Olivia

Av Peggy Jojjo - 14 juli 2013 22:50

Hej hej:) Ligger och kollar på inas kvällsdagbok. 

Jaa... typ allt jag ville säga:) 

Ni hittar filmen HÄR


 


//Johanna och Oliva

Av Peggy Jojjo - 14 juli 2013 21:45

Den här gången är mitt svar det svarta

 

Godis/chips 

 

Dressyr/hoppning 

 

Skolan/stallet

 

Mamma/pappa

 

Kompisar/en hopptävling

 

Jeans/mjukisbyxor

 

One piece/mjukisbyxor

 

Tv/dator

 

Mobil/dator

 



/Johanna


Av Peggy Jojjo - 14 juli 2013 21:16


Zebra linne och rosa shorts, chill!

Av Peggy Jojjo - 14 juli 2013 21:13

Hej hej:)
Ligger i min säng, har ätit fö en stund sen så får se var vi gör nu:)

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 14 juli 2013 15:28

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 14 juli 2013 14:15


Kan ni gissa vad vi skickade?

(Ni som följer oss på instagram vet)

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards