Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Peggy Jojjo - 24 september 2013 21:05

Diggar min outfit, särskilt skorna ellerhur ;-)

DETTA är en skön tisdagskväll!

/Johanna

Av Peggy Jojjo - 24 september 2013 19:56

Jag och Lady hoppade några små skutt på fältet idag. Var ju såklart jättemysigt, mamma var med som hinderbyggare o så så det var mysigt att få prata lite med henne också.<3

Det gick väldigt bra, hoppade lite i trav och lite mer i galopp men ganska lågt. :)

Det enda var väl att Lady ofta stannade till innan hindret för att sedan hoppa från stillastående rätt upp i luften och ner på andra sidan. Det gjorde att jag inte hängde med alls, men på slutet gick det bättre! <3

Hoppade typ förtiofem minuter.

Så skönt att rensa huvudet... Händer mycket just nu..

Mamma fotade, bilderna kommer imon. Ett litet smakprov så länge!


"Min" prinsessa... Åhh

/Johanna

Av Peggy Jojjo - 24 september 2013 12:19


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 24 september 2013 08:44

Spring nu spring!

Av Peggy Jojjo - 24 september 2013 07:45


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 24 september 2013 07:40

Uhm... Naa finns saker man är mer sugen på en kall trött tisdagsmorgon :/ Men sista gången med orientering iallafall, sen ska vi göra andra saker på idrotten. Ser fram emot vad annat som helst, orientering är inte min starka sida haha! ;)

Aa så idag i skolan blir det orientering då, sen bild. Håller på att bygga ett hus... Kan lägga upp bilder på det sen, det är inre vackert haha..

Men skoldagen går ofta lätt när jag tänker på att jag ska ut till stallet i eftermiddag! Stallet får mig att må bra.. Hästarna, djuren, tystheten, människorna, luften... Aa ni fattar ;)

Vet inte hur jag ska rida i eftermiddag men ska skriva om det ikväll iallafall!

Vad ska NI göra idag?

Vackert... Haha Lady vill heeem <3

/Johanna

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards