Peggy & Jojjo

Alla inlägg under september 2013

Av Peggy Jojjo - 14 september 2013 18:49

Aaaaaaaaaa!!!!!;

Av Peggy Jojjo - 14 september 2013 14:00

Det som är ikryssat stämmer på mig!


Favoritmat:

[x]Skräpmat (Pizza, korv mm...)
[x]Pasta
[]Kinamat
[x]Barnrätter (köttbullar, pankakor mm...)
[x]Husmanskost
[]Grekiskt
[] Indiskt

Vilka måltider äter du?
[x] Frukost
[] Mellanmål innan lunch
[x] Lunch
[x] Mellanmål efter lunch
[x] Middag
[x] Kvälsmat

Hur ofta äter du godis, snacks mm...
[] Måndag
[] Tisdag
[] Onsdag
[] Torsdag
[x] Fredag
[x] Lördag
[] Söndag
[x] Lov

Hur mycket köper du godis och snacks för per vecka:
[] Jag köper inte varje vecka.
[x] Jag slipper betala.
[] Under 20kr
[] 20-50kr
[] 50-100kr
[] Över 100kr

Övrigt:
[x] Jag tar altid emot om jag blir bjuden
[] Jag bjuder mycket
[] Jag vill gå ner i vikt
[] Jag vill gå upp i vikt
[] Jag brukar gå hungrig


Food


/Johanna


Av Peggy Jojjo - 14 september 2013 09:13

OJ HERRE. IDAG ÄR DAGEN MED STORT D, ELLER KVÄLLEN MED STORT K. JAG OCH MIN BÄSTA KOMPIS SKA SE.......

 

YYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!


Kan bara inte fatta det! Har sprungit runt i hela huset nu på morgonen och väckt alla, hehe. Letat efter biljetterna, hämtat pengar, lagt ner BreakTheBorder tröjan i väskan och är nu REDO för konsert!


Innan konserten ska vi ju till stallet. Haha gissa vad vi kommer prata om, vilka låtar vi kommer lyssna på? :D


Är heeeeelt uppe i varv fast försöker dölja det.


<3 | via Tumblr


Har hört lite rykten och sett lite bilder på insta från dom som redan vart på konserten... Ser helt galet kul ut, massa lampor o så, och nån skrev att YOHIO hade spottat vatten ut i publiken och hon hade fått det på sig! OMG, önskar det var jag! (Haha när jag berättade det hemma : "Men uuuuuuuuueeww... Fräsch klle!")


Räkna med flummiga inlägg idag, jag är ju ärlig när jag skriver! :D ;D


/Johanna (Världens gladastre tjej!)



Av Peggy Jojjo - 13 september 2013 21:23

Säger godnatt till er nu på grund av att jag inte kommer ha energi till att blogga ikväll.

Jag och Olivia har allt klart nu. De hämtar mig, vi åker till stallet, är i stallet sen hem och fixa oss innan konserten. Kommer vara med Olivia hela dagen imorgon vilket ska bli riktigt mysigt med tanke på jag vart borta en vecka.

Imorgon kväll är det som ni vet konsert. Jag har vimsat om det tillräckligt på bloggen nu mdn vill att ni ska veta att jag är supernervös... Har seriöst ont i magen samtidigt som jag springer runt runt i huset för att jag inte kan vänta ända till imorgon.

Kommer fota och filma massor på konserten som ni får se sen.

Nä nu ska jag se lite på tv, försöka andas .. Haha kommer bli mycket sömn inatt känner jag, njaaaaa


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 13 september 2013 17:04

Pratar med Peggy <3<3<3


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 13 september 2013 14:07

Hej hej :) 


Kom hem för ett tag sen så har ätit lite och bakat en kladdkaka. Ska bli en överranskning för pappa och Amanda. Så efter maten så väntar de kladdkaka;) 


Har inte så mkt att göra just nu... Ska nog skriva några tidsinställda så ses senare! Och ridingläggen kommer snart!

     

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 13 september 2013 09:05

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 13 september 2013 07:56

Förlåt för att jag inte har bloggat men de har vett sjukt mkt nu dem senaste dagarna...

Jag har bland stat börjat att sätta igång med att rida lektion nu med världens bästa tränare, har vatt hos doktorn och jaa.... Pluggat...

Ni undrar säkert hur de har gått på träningen och hur de gick igår i stallet och vad jag gjorde hos doktorn.... Ni kommer att få allting IDAG!

sång bar vatt hos doktorn för att jag har haft och har skitfint i min fot men han kunde nye hitta ngt så om de inte e bra i nästa vecka så ska jag dit igen men hoppas att jag slipper ^^...

Haha de va så "roligt" eller ja men iaf. Han frågade vad jag gjorde på fritiden och jag svarade ju att jag rider ;) och sen bara okej hur ofta? Han trodde väl typ 1 gång i veckan på ridskola så sen när jag svarde 3 gånger i veckan blev han lite förvånad, de roliga va att han också red, gjorde de lite fortfarande så han började att riktigt intervjua mig om Tjejen där;)
Inte de värsta läskarbesöket iaf ^^... Inte för att jag är hos doktor ofta men har ju vatt de ngn gång och då had er inte vatt en såhär trevlig iaf..
Men som sagt hittade inget med min fot sådär så får vänta och se.

Kommer inte ridinlägg i detta inlägget, kommer i 2 andra senare under dagen, dem ligger nye på tidsninställt men ska försöka att blogga lite...

Asså jag kan nu net blogga fn min mobil och sätta sig vid en dator på skoltid och gå in bloggplatsen.se de får ju bara inte får just nu låna Linns telefon ngn gång ibland och därav inte så bra uppdate...

Men snart kommer min andra halva hem och då blir allting som vanligt igen:)

Kommer riktigt fina bilder, inte så jätte bra kvalit'e dock men fina e dem<3 så vänta bara!!!

//Olivia

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards