Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Peggy Jojjo - 6 oktober 2013 19:44


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 6 oktober 2013 16:42

nämn någon som gjorde dig glad igår: Olivia <3
vad gjorde du kl 8 i morse: Sööööv
vad gjorde du för 15 minuter sedan: Samma som nu
det sista du sa högt: Skrattade för mig själv ;c
vad har du druckit idag: Äpplejuice, Cola o vatten
vad var det senaste du åt: Godis 
vad var det senaste du köpte: Godis :)
vad är det för färg på din ytterdörr: Vit tror jag?
vad är det för väder hos dig just nu: Höstväder
godaste glass-smaken: Ben o jerry, clever cookies <3
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae
drömmer du mycket: På natten ja ;)
mardrömmar: Mycket mardrömmar? Såfall ganska
vilket ämne är roligast i skolan: Asså inget så, kanske engelska
favoritlåt just nu: You´re the one, klart
vad ser du om du tittar åt höger: Ett fönster
vad gör dig glad just nu: Eh, va?
vad ska du göra härnäst: Typ blogga o plugga
höger- eller vänsterhänt: Höger
humör just nu: Tröött men glad
favoritgodis: Surt och choklad
klädsel just nu: Adidasshorts och t-shirt, haha
hur många kuddar sover du med: Varierar, typ 5 :3
spelar du nåt instrument: Nej
morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart
vilka är viktigast för dig: Min familj, mina vänner 
bio eller promenad: Bio ;)
snarkar du: Enligt Olivia, ja 
stjärntecken: Scorpio
vad vill du jobba som: Just nu på äldrehem, random ellerhur
stökigt eller välstädat? VILL ha välstädat men har alltid stökigt
skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Jag vill det
antal timmar sömn inatt? 4 typ
sov du ensam? Najj
vem sov hos dig senast? Piggis <3
vad ser du fram emot? Ehm.. vet inte

vad vill du ha just nu? Är rätt nöjd haha
vem längtar du mest efter? Många :/
vilken buss åker du oftast? 3an, stadsbussen :)
vilken årstid är det nu? Höst :)

 

 

Lady, fina Lady <333


/Johanna      

Av Peggy Jojjo - 6 oktober 2013 16:35

Hade en sjukt mysig kväll/natt med Olivia. Vi kolla stallkompisar och åt ben o jerry i min systers säng tills sent.. Så skönt <3<3<3


Idag är en riktig slappdag. Ska plugga lite No, sen blir det soffan. Skulle egentligen till farmor ikväll men har sjukt ont i halsen, hängig och täppt så stannar hemma.


 


/Johanna

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Skapa flashcards