Peggy & Jojjo

Alla inlägg under januari 2013

Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 15:49

Heeej:) 

Idag i skolan har jag bara längtat efter nu just denna stunden när man sitter och VET att man inte ska till skolan i morron:) ska bli sååå skönt blir lite sovmorron imorron räcker att jag går upp klockan 10.00-11.00 så jätte länge blir det väl inte men längre än vanligt i alla fall:) 

imorron händer det inte så jätte mycket, ska till stallet och så ska vi ha gäster på kvällen så det blir väldigt lungt ska bli skönt det var såååå länge sen men nu äntligen blir det :) 

Imorron i stallet så ska vi nog ta det väldigt lungt;) Hade tänkt att borsta väldigt noga men vi får se vad jojjo tycker om det:) (om du ser detta jojjo så kika vad du tycker)

Hade tänkt att göra ett långinlägg om Tjejen antingen idag eller imorron men inget jag lovar;)

Om det är något speciellt ni vill veta om Tjejen så komentera på inlägget så ska jag nog kunna svara på det;) ALLA frågor är välkomna;) LOVAR att skriva mer sen 


<3 Olivia <3



Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 14:42

Hejhej! One direction var det ja. Bandet består av lewi Harry liam zyane. Jag har glömt någon. Rosa elefanterOckså!! Men i.a.f jag gillar one direction för att dem ärÄkta och kör sin egen stil. Jag vet att det finns mångsSom inte gillar dem. Asså ett tag sa jag samma sakJag sa "Asså dem är inte bra" sen lyssnade jag på en låtOch...BOOM!!!! Så var jag fast. Ni behöver inte gillaDem. I JUST SAYING//tilden

Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 14:03

Detta är mitt FÖRSTA inlägg på peggyjojjo så det är kanske inteSå bra...men det är så kul att prova blogga. Särskilt eftersomPeggy och jojjo är awesome!! HEJDÅ//tilde

Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 12:30

Lunch. Hamburgare. Gott. Me today ;
Hollister tröja : Hollister
Svarta byxor : Kappahl
Mysfredag!

~ Who said that dance on roses was easy? ~

//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 09:43

Heeeej sitter i skolan och väntar på att få komma in i klassrummet...

Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 08:16

F.R.Å.G.E.S.T.U.N.D Fråga i kommentarerna ;-)

Av Peggy Jojjo - 18 januari 2013 08:10

Godmorgon XD

Av Peggy Jojjo - 17 januari 2013 21:44

Ville bara säga gonatt alla underbara bloggläsare lovar mycket update från mig imorron men nu ska jag sova så natti<3


<3 Olivia

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards