Peggy & Jojjo

Alla inlägg under mars 2013

Av Peggy Jojjo - 31 mars 2013 22:49

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 31 mars 2013 19:57

Hej bloggen! Måste börja med att säga förlåt för usel bloggning idag... Är så trött just nu!

 

Halv tolv åkte vi till stallet. Gick på promenad med pållarna och fikade på vägen - mysigt! Testade även att ha på Lady sadelväskor och det gick jättebra. ;)

 Sen pratade vi och tittade lite på när Emma, en tjej som bor hos Madde, red. Hon ska ha med sin ponny ner hit tre veckor på sommarlovet och vi kanske ska rida lite tillsammans då, alla tre, hade varit urmysigt!

 

Iallafall, sen kom vi hem vid fyra och då hoppade vi Arrak ett tag... Eller ganska länge blev det. ;)

Vi kom in precis innan maten, haha. Gick jättebra där med iallafall!

 

Nu har vi nyss ätit, Peggy ska sova här inatt ♥. Är så trött... Öm i hela kroppen och skulle kunna somna när som helst!

 

Ikväll ska vi kolla på ponnyakuten, blogga o kanske kolla lite på film. ;)

 

Kommer fler inlägg senare, lovar!!!

 

   

 

 

Av Peggy Jojjo - 31 mars 2013 13:00

Jaa... är inte sådär jätte bra på att ta bilder men det är väl några som har blivit bra iaf  


                              

Av Peggy Jojjo - 31 mars 2013 10:49

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 30 mars 2013 22:46

Gonatt alla♥ och glad  påsk♥ haha kanske lite sent... men men iaf, 

 

har suttit och spelat SSO nu vääääääldigt länge men de e ju kanske för att de e antingen de eller bara kolla rakt fram... så jaa... ni förstår ju nog;) haha :D 

 

haha vilken vacker bild...


ja en jag ville bara säga gonatt så, gonatt!♥!♥


och puss puss 


 

Av Peggy Jojjo - 30 mars 2013 22:36

Ses imorgon <3

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 30 mars 2013 18:55

Heej bloggen!!! Har typ precis ätit lite påskbord! 


Asså de a gott men jut idag va jag inte riktigt sugen på det... men men


Ja men iaf... ska typ spela lite SSO nu eller något... vill faktiskt inte göra tidsinställad nu för att har inte en aning om hur denna kvällen ska sluta så jaa... 


nä men nu ska jag spela lite så ses vi senare!!!


puss puss♥♥♥


 

jaja men byeee ♥♥♥


 

Av Peggy Jojjo - 30 mars 2013 18:30

Jaa... asså jag är inte dem människan som berömmer mig själv... jag säger gärna inte ååååhhh... jag e asså sååå bra på detta och detta är asså så min grej och jag är bääääääst!, det är bara inte jag... om någon tvingar mig... visst men det blir ju inte mycket sanning i det hela... nä men typ så men asså dem som säger att jag tycker att jag är bra på ... för att ... eftersom... 
JA! det ÄR rätt men det finns en gränns, det finns ett ställe där man inte kan gå längre men om så ja... då säger jag bara hejdp till dig... nä men typ så, jag är INTE självsäker i migsjälv när jag är bland för många folk, jag måste känna dig för att verkligen kunna säga jag e sååå bra på... för att... eftersom... och...

Och där MÅSTE jag bli mer självsäker och ge migsjälv en klapp på axlen ibland... 

men det va ju inte detta de handlade om så till saken... 


ja okej jag är väl bra på att... ja... nä men baka då... det är jag väl bra på?

När jag bakar själv så blir det alltid jäytte bra inte en ända gång det har blivit misslyckat när jag har bakat sjäv. Men när jag bakar med kompisar så blir det i stort sätt aldrig bra... nä men typ blir alltid brännd eller att man har haft i LITE LITE LITE för mycket bakpulver så har det blivit helt ihopsjunket och sådär...


 

vilken fin bild... hahah'

 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Skapa flashcards