Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Peggy Jojjo - 22 maj 2013 14:24

Hej bloggen!

Sitter och ska snart ha samling just nu. Sitter i Olivias knä och håller på med mobilen, haha mys. <3

Snart hem och mysa, göööööött! :-D ;-)

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 22 maj 2013 12:18

Följ oss på insta alla : peggyjojjo

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 22 maj 2013 10:11

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 22 maj 2013 08:30

Hej bloggen!


Kastar in ett snabbt morgoninlägg till ER nu. Bara för ni e bäst. <3


Sitter just nu i skolan och ska snart gå in och ha samling. Haha, som i alla andra inlägg, right.. ;)


Har ni läst inlägget jag la ut från Alba o Amandas blogg? Det var verkligen jättebra ord. Jag har läst, gör det ni också!


Idag är det först skola sen ska jag nog hem och bara mysa till det lite med långdusch och fika o så. Men jag vet inte, kanske blir ändrade planer.. :D


Nästa vecka är det Gamleby med skolan.. Det är typ som ett skolläger där man sover över i en veck. 5 och en halv timmes buss dit härifrån.. Blir väl ganska kul men ni får nog räkna med dålig update den veckan tyvärr... Men ska fixa nåt tidsinställt såklart! <3


Men innan dess är det onsdag, torsdag, fredag och HELG!! <3


Vi ses under dagen, pusspuss <3


Dagens :


   

Av Peggy Jojjo - 22 maj 2013 06:46

Från Alba o Amandas blogg, måste läsas :

Var ska jag börja egentligen? Om man är "snygg" nu så ska man vara jättesmal, ha stor rumpa, stora bröst osv. Vilket leder till att nästan alla känner sig "fula" med tanke på att ingen föds så. Sen är det ju inte bara tjejer som "tycker" att som tjej ska man se ut så, utan även killar. Jag menar kom igen?! Dom fattar inte ett jävla skit om hur jävla svårt det är att se ut så!! Om man vill va SÅ smal måste man ju antingen svälta sig eller köpa massor med viknedgångsprodukter, vilket inte precis är billigt vad jag vet. Visst det är BRA för kroppen att vara i form men det är inte bra för kroppen att vara smal som en pinne. Men vissa föds smala, vilket dom inte kan hjälpa. Till alla killar: Om ni kritiserar en tjejs utseende, kropp eller något sånt tänk på vilka konsekvenser det kan ge. Om ni kallar en tjej tjock så tar hon åt sig det, försöker gå ner i vikt och kanske inte äter på några dagar. Om en tjej har en finne, påpeka det INTE!!! Det kan förstöra den tjejens dag. Tro mig vi tjejer vet att vi har en finne och skäms för det. Seriöst alla får finnar! Alla ser ut som man gör och var stolt över det, försök inte gömma er bakom ett kilo smink! Ingen är perfekt, men alla är perfekta på sitt eget vis! Det är INSIDAN som räknas inte UTSIDAN! Ta inte åt er om någon kallar er ful, tjock osv. den personen är bara avundsjuk på dig! Låt inte någon jävel förstöra din dag. Och gemför inte er med andra. ?

Jojjo

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards