Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Peggy Jojjo - 14 maj 2013 12:00


Haha, vilka söta/roliga djur asså. Min favorit är jue helt klart ankan. <3 Watch and enjoy!   


 


Av Peggy Jojjo - 14 maj 2013 11:57

Hej hej bloggen!
Försöker att lära Johanna en liten läxa, hon glömde din mobil när vi skulle ta mer mat så jag tog den utan att säga något så nu ska jag häl snart ge henne den ;) hahaha hon har lite panik...
//OLIVIA

Av Peggy Jojjo - 14 maj 2013 11:00

1. Jag går på en friskola


2. Jag och Olivia typ hatade varandra i början när vi sågs, hehe... ^^


3. Jag njuter verkligen av att klappa Arrak. Jag blir så avslappnad då.


4. Ibland när jag ska gå in till mig på kvällen så ligger Arrak i sin säng och då sätter jag mig och gosar med han istället i typ en halvtimme... Hihi :)


5. Jag säger alltid godnatt till Arrak, sen godmorgon <3 Jag räknar med en kvarts Arrakgos på morgonen!


6. Jag gillar verkligen inte när folk ljuger....


7. Jag hoppas att den här bloggen kommer bli stor


8. Jag har aldrig varit i Göteborg


9. Jag läser Fokis blogg, oftast på kvällen i sängen xD


10. Jag tycker det roligaste med min "tisdagsridning" är att vi hoppar så mycket ;)


Large


 

Av Peggy Jojjo - 14 maj 2013 10:59

Hej bloggen!

Skola just nu, ska jobba lite engelska innan lunchen. Sen efter lunch är det idrott. Ute. Hejhå..

Har fixat några grymma tidsinställda så ni får hålla koll på bloggen idag. :)

Btw. Kollade nyss statistiken och blev lite smått chockad... Det går uppåt hela tiden. Grymma är NI. <3

Ses..

Av Peggy Jojjo - 14 maj 2013 09:45

Hej bloggen!


Tisdag idag. Är väldigt trött... Vet inte riktigt varför egentligen men jaja, lite tonåring är man väl. ;)


Imorse kände jag iallafall verkligen inte för att gå upp ur sängen... Slutade med att jag låg kvar typ 20 minuter sen fick stressa som en gris... Så därför inget morgoninlägg som jag brukar. :D


Idag är det först skola som vanligt. Förhör på spanska glosor och massa lektioner. Hurray, hurray... ;)


Efter skolan blirre cykla hem igen (ja, vi cyklar i spöregn annars hade båda kommit för sent till ridning...) och kasta i mig lite mat, byta om sen ska jag och pappa åka och handla lite på Willys till min utflykt imorgon. Fattar inte hur jag hinner allt egentligen....


Jaja, sen är det bara till att åka och hämta Lady, göra henne i ordning, lasta och köra till ridklubben. Sen träna som vanligt, halv sex till halv sju. Efter det köra tillbaka med Lady, lasta av, göra henne i ordning och sen åka vidare hemåt för dusch, mat och lite plugg innan sängen. Herregud, vilken dag... 


Men ja, så ser min dag ut... Ha en bra tisdag alla bästa läsarna! <3<3<3


   


 

Av Peggy Jojjo - 14 maj 2013 09:17

Haha japp konstnärer hette de jao:)
Kommer mer senare!!! Haha
Bilden e på kär Arrak hoppar:D

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards