Peggy & Jojjo

Alla inlägg under juni 2013

Av Peggy Jojjo - 16 juni 2013 14:33

Tänkte bara säga att Magnus Gällerdal är en sjukt bra tränare! Har bara tränat för han i grupp, men han stressar verkligen inte  utan man ser att han tycker det är kul och han lägger verkligen ner tid och energi på varje elev! Får ut så himla mycket av hans träningar!


Sen att han är kändis på topp-topp-nivå är väl inte helt fel..


Så om du någon gång får chansen att träna för honom, ta den chansen! Du kommer inte ångra dig ☺☻♥










Duuktiga prinsessan ♥


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 16 juni 2013 14:15

Förlåt för jag inte bloggade innan!


Gick iallafall inte så bra på träningen... Haha, det gick bra att rida fram o så, sen hoppade vi också fram över ett litet kryss och det gick hur bra som helst!


Efter det skulle vi hoppa fram på en liten "bana" som var på 3 hinder. Krysset var det första, sen var det en grind sen en planka. Det gick bra över krysset och grinden, men sen kom jag lite snett på plankan + att det var något som reflekterades på väggen bakom + att Lady Aldrig har hoppat den förut typ så hon tvärvände och travade iväg på andra hållet... Jag hade såklart ingen chans och flög av i vändningen. Landade Rakt på plankan med benet/låret och AAAJJJ! Vad ont det gör... Men man får väl bita ihop.. :)


Så där fick jag sitta tillsammans med Lena och titta på resten av lektionen och dricka saft och typ bara försöka klara av smärtan... Haha gud vad misslyckat!


Sen när det var typ en halvtimme kvar av lektionen hoppade Lena upp och tog några hinder, bland annat plankan. Skönt endå. :D


Har fortfarande ganska ont, men har tatt lite tabletter och lite så så det går väl över... En typisk lårkaka!


*I´m a fighter, no matter what you say.*


 

 

 

 

 

 



Hoppas han kommer till ridklubben igen för ett nytt försök, då är det jag som är första anmälda, lovar! :D


/Johanna


Av Peggy Jojjo - 16 juni 2013 06:58

 

Byxor: DeVal

Tröja: Fått

Kofta: Hollister

Håret: Utsläppt

Humör: Glad!☺


//Olivia

Av Peggy Jojjo - 16 juni 2013 05:58

Hej hej bloggen!

 

Sorry... glömde verkligen bort att blogga heeeelt igår... :( 

 

Ja men fattar inte men vaknade av åskan sen kund jag inte omna om... Så sitter i sängen med datorn i knät. Vet inte om jag har berättat de men ska till Ullared idag med Amanda och mamma:) Och ja, med 4 till men dem vet någon ingen vem dem är;) 

 

Nu ska jag läsa lite bloggar typ... haha :) 

 

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 15 juni 2013 22:16

Denna dagen har vart sjukt bra!

Nu blirre de där 9 timmarna. Sen upp imon och Fälttävlansträning. Mys.

De på klubben fotar nog och lägger ut på fb, så de bilderna kommer här isåfall! :)

Men nu ska jag snart gå och sova... Goodnight guys! <3

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 15 juni 2013 21:42

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 15 juni 2013 19:56

 


Rösta i Kommentarerna!


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 15 juni 2013 19:40

Kom precis på att jag HELT glömt bort den här planen på 20 dagar. Ajaj, inte bra...

 

Hur tycker ni jag ska göra? Ska jag börja om på nytt sen när jag kommer hem, strunta i resten och berätta det i valigt inlägg eller börja där jag var senare? Kommentera!

 

Förlåt mina bebjs.. 

 

 

 

/Johanna

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards