Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Peggy Jojjo - 12 juni 2013 11:30

Hej hej bloggen ska äta lunch nu med älskade Jojjo☻


 

Jaa... vilken fin bild jag tog då... ☺


//Olivia

Av Peggy Jojjo - 12 juni 2013 08:39

Hej hej bloggen!
Kom till Johanna för ett tag sen så nu har vi ätit frukost och så, sitter och myser med Arrak just nu.

Ska cykla.till skolan om ett tag, typ 5 min;)

Ja men de va väl de jag ville säga.

//Olivia

Av Peggy Jojjo - 12 juni 2013 08:03

...För att du har tagit hand om bloggen medan jag har sovit... Haha!


Gick och la mig och läste igår vid halv 10, när jag låg där kände jag mig totalt utmattad, jättesliten och började frysa sådär sjukt nivet. Så jag gick och la mig sen vid elva typ och somnade direkt. Sov sen till ca halv åtta och känner mig verkligen jätteförkyld nu men jaja..


Iallafall, idag blirre först frulle med Peggy innan vi cyklar till skolan. Blir chilldag i skolan, sen efter det blirre cykla med Peggy hem till henne för att sen åka med på hennes träning för Emma klockan 5. Blir väl gå och krama Lady lite också såklart! 


Ikväll när jag kommer hem blir det ånga i ansiktet och arrakpromenad. Sen bara chill med familjen hemma.


Imorgon skolavslutning! :D


 


/Johanna

Av Peggy Jojjo - 12 juni 2013 07:00

Hej hej bloggen!

Tänkte bara säga lite om skolan idag. 


Vi börjar 9.00 Idag, lite sovmorron där ja ☻


Ja men sen så är det årskursens dag idag och det innebär att man i hela årskursen ska göra något tillsammans, vet inte vad men det blir väl något kul☺ Hoppas på det iaf;)


Aa, men sen så slutar vi klocan 13.00 idag, tror jag... hehe=:) 


   


Ja men byeee!!!!


//Olivia☺

Av Peggy Jojjo - 12 juni 2013 06:45

Mroning alla! Hoppas ni sovit gott!


Tänkte bjuda på lite me today här nu innan jag ska gå och äta frukost:)

 

Håret: Uppsatt 

Orange tröja: Ellos

Vita shorts: H&M

Jag är: Taggad!!!


//Olivia

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards