Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 21:42

Vill bara säga gonatt till alla er söta läsare<3<3<3


Ska typ kolla på lire bloggar och så, fler ja de e ganska många bloggar jag följer men iaf;)


Ska faktiskt försöka att sova efter de, e ju skola imorron...:( Men man måste... Hehe... Men ja bloggar mer imorron och dä kommer också bilder från stallet sen i helgen;)


Puss och natti, sov gott <3<3<3 Peggy

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 19:00

"Admit it. You´re not the same person that you was a year ago."



   


Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 18:30

Har duschat nyss, ligger bara i soffan och kollar på film nu. Myspys. ♥

 



Mer update under kvällen!

 

 

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 18:27

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 17:47

 


Någon som vet om det är sant, eller om det bara är ett apriskämt...? FÅR INTE VA SANT! ;(

 

 

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 17:39

Heej bloggen!!!

Kom precis hem från sandskogen    

Va JÄTTE mysigt där!!! Så nu ska jag snart gå och dusha och ta på mig min one piece♥ det är asså världens skönaste!!! Älskar mina, dock inga äkta med de e ju inte de som e de viktiga för mig utan de e är att dem fakiskt sitter ihop, och att demär köpta... såg en bild på en hemmagjord en gång... såg ju hemskt ut med ett par mysbyxor och en kofta bara... haha


nä nu ska jag gå och dusha så byeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!


 

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 16:32

Sadel / Barbacka 
Ponny / Häst
Hoppning / Dressyr 
Rida med musik / Rida utan
GHS / Falstebo 
Spö / Sporrar
D-ponny / C-ponny
Blogga via dator / Blogga via mobil
Chips / Godis
Malin / Roffe
Chaps / Ridstövlar
Helskodda ridbyxor / Inte helskodda
Stallet / Kompisar
Heta hästar / Lata 
Hööks / Börjes
Fux / Skimmlar
Rida inne i ridhus / Rida ute i paddock, uteritt.
Tävla / Träna 
Kort man / Lång man 
Vojlock / Shabrak 
Säkerhetsväst / Utan
Lugna hästar / Busiga hästar
Rida ut i skogen / Bada med hästen
 
Falsterbo/GBG HS
Nike/Adidas
häst / ponny
frihetsdressyr / hoppning
pojkvän / bästakompis
choklad / chips
nellie berntsson / linn Olsson
party / hemmakväll
Röd/blå
Gul/orange
Fälltävlan/Galopp
 pigg & busig ponny/Lat & seg
vinter/sommar
Bli igenkänd på stan/ingen lägger märke till en
Personlighet/utseende
Få presenter/ge
Dator/tv
Sms/Skype
Tjejkompis/killkompis
Blogga/Facebook
högklackat/converse
tävla/träna
Whitaker - Beerbaum
Ridskor/Ridstövlar
sadel/barbacka

Ponny / Häst
Dressyr / Hoppning
Tävling / Träning
Het häst / Slö häst 
Hästar / Kompisar
Fota / Blogga
Ridskola / Ridläger
Agresiv häst i spilta/box / Agresiv häst att rida
Araby stallet / Vedbände 
Blogg.se / Blogspot.se
Sommar / Vinter
Rolf-Göran Bengtsson / Malin Baryard-Johnsson
Pizza / Tacos
Slö galopp / Snabb galopp
Rida utan utrustning / Rida med utrustning
Barbacka / Sadel
Tv / Dator
Hästfilm / Andra filmer
Egen häst / Sköthäst - Medryttarhäst
Ridhus / Utepaddock 
Ridhjälm / Säkerhetsväst
Helskodda ridbyxor / Inte helskodda ridbyxor
Ridskor / Ridstövlar 
 
 
 
 

Av Peggy Jojjo - 1 april 2013 13:41

Heej och sorry för att det inte blev så bra bloggning idag men mamma sa att hon skulle hämta mig klockan 12.00 för att i sen skulle ut och grikka och bara allmänt mysa nu i eftermiddag och för att jag skulle hinna att packa upp alla grejer så fick de bli så att mamma hämtade mig då...


så nu ska vi snart åka iväg med kusinerna och Jörgen och Maria  

Ska bli jätte msigt men det skulle ju va kul att va me jojjo lite längre men vi hann ifa med allt vi hade planerat, lågo och sov till klockan 10 sen så va det till att gå upp och äta frukost sen gick vi ut och hoppade Arrak:D


Allting gick jätte bra han vägrade bara några gånger framför tunlen... så allting gick topen♥


Blev lite överlcklig när jag kom hem för att internettet inte fungerade så blev skit sur! Så e ju min dator sååå sjukt jobbig också så kommer man till en speciell knapp så slutar det att fungera för det funkade från i-paden, mobilen och lillasysters dator så glömmer jag alltid att den knappen finns så jag höll på att slänga datorn i glovet... eftersom det va bara den som inte fungerade... så kom pappa på dendär knappen, jag trycker och TADA!!! tänk om inte internetet skulle funka asså... de e ju typ halva ens liv!!! haha nä men typ så aa  


jaja men puss puss♥♥♥


 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards