Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 22:01

Hej bloggen.
Ligger just nu i systers säng med henne och hennes kompis o kollar på film, mys! Är så skönt med fredag imorgon, har varit en intensiv vecka så blir skönt med helg nu så man kan sova ut och hinna göra några små saker... ;)

Är så nöjd med dagen! Hann med allt som skulle göras plus lite mys och lite skatt. <3

Snart blirre väl gå o lägga mig o läsa bloggar o så. Sov länge i morse så är inte trött. :)

Jaja men vi ses imorgon läsare!

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 21:36

Ville bara säga gonatt alla<3<3<3 ska kolla runt på lite bloggar, borsta ränderna och lite så:D är alltid så mysigt på kvällarna, bortsett från när man har något att plugga... Jaja men natti natti så kommer de nog något inlägg imorron bittiinnan skolan... Annars så blirre nog i skolan;) jaja


Natti<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


             //Olivia:D

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 21:00

Nu kommer de lite bilder fån stallet idag:)
Va så sjukt mysigt och allting gick då sjukt bra!
Eller nästan iaf;) i slutet av att vi red så först så började Lady att stanna och backa och sådär så vi fick hoppa av och så sa Johanna till henne ordentligt. När hon satt upp igen så började Tjejen, när jag skänkande henne och bad henne gå framåt, men istället så börjar hon att backa och sen så stegrar hon sig lite också, jag bir inte rädd, eftersom hon har gjort värre grejer men blir besviken... Allting fick jätte bra ända till då... Hon gick i form och gjorde precis vad jag bad henne ända till då... Så jag förstår inte vad hon kom på där... Haha men det gick bättre efter det sen igen så jag bryr mig inte så jätte mycket ändå;) jaha men nu kommer bilderna så byeeeee!!!

//Peggy

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 19:43

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 18:25

Klar med läxorna nu... Längtar inte till seminariet. :(

Iallafall, nu ska jag gå ut med Arrak, sen när jag kommer hem blirre äta o sen hoppa i duschen. Ikväll blirre bara mys med film, så kommer säkert nåt litet inlägg. :)

 

 

 

//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 17:16

 


Update när jag är klar!

 

//Jojjo

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 17:00

Jaa... asså jag gillar ju mitt liv... haha men okej...


Asså jaa... Nellie Berntsson då, asså ja skulle verkligen tycka at de va kul att verkligen få känna efter om det är så kul att va känd som alla tror... Men BARA för EN dag!!! Inte mer, jag gillar mitt liv så ja... 


  

Lite om henne: Nellie är 12 år, har en häst som heter Elvis och just nu så lånar hon också en häst... haha ja LITE om henne med betoning på LITE!!!

om ni vill veta mer om henne gå då in på: http://nellieberntsson.se/'


 

Av Peggy Jojjo - 4 april 2013 16:47

Heej:D


Sitter i bilen påväg hem från stallet nu, kommer ett inlägg om stallet senare ikväll;)


Ska inte göra då mycket när jag kommer hem, kanske plugga lite...


jaja


// Olivia

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards