Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Peggy Jojjo - 15 april 2013 11:58

Hej bloggen.
Har blivit ändrade planer igen.. Uppdaterar i eftermiddag, puss. ;)

Jojjo

Av Peggy Jojjo - 15 april 2013 11:34

Hej hej:D


Sorry för dålig bloggning men ni vet hur de e i skolan;) men men...


Ja och förlåt för att jag inte bloggade i morse men mamma väckte mig ca 20 minuter för sent så de blev lite stressigt där...


Ja såhär ser veckan ur för mig:

MÅNDAG: Kanske va me jojjo, bli klippt

TISDAG: Plugga & Städa runmet

ONSDAG: Kanske va me jojjo

TORSDAG: Stallet, jobba jejen i skritt, kanske trava liiiite, får se hur hon känns;)

FREDAG: Ta de lungt:P

LÖRDAG: Stallet, rida igenom Tjejen och då SKA jag trava

SÖNDAG: städa rummet kanske...


//Olivia

Av Peggy Jojjo - 15 april 2013 11:15

Hej bloggen. ;)

Sitter och äter lunch just nu, sen efter lunchen blirre pluggapluggaplugga igen. Är jättetrött.. Haha! ;)

 

Förresten, blev lite ändrade planer i eftermiddag.. Olivia skulle till frisören så vi kan inte hoppa Arrak. Passar ganska bra om jag ska vara ärlig, haha då får jag ju en slappdag! :D

Imon är det ju hoppträning 18 i ridhuset, like all other tuesdays, right. ;) Lady kommer nog vara ganska trött, haha... Men hoppas det går bra!

 

Och kom ihåg att delta i vår tävling här på bloggen, all info står i inlägget "Tävling!". Än så länge har ingen deltagit, men den har ju inte legat ute länge... :D

 

Okej, nu vet jag inte själv vad jag skriver om så är nog bäst jag slutar nu. ;)

 



 

Av Peggy Jojjo - 15 april 2013 07:31

Det här är mina planer för den här veckan. ;)

 

Måndag Ta det lugnt. ;)

 

Tisdag Hoppträning

 

Onsdag Vara med Olivia eller ta det lugnt

 

Torsdag Stallet med Olivia

 

Fredag Ta det lugnt, mys!

 

Lördag Stallet, sen mys

 

Söndag Vet inte. ;)



 

   

Av Peggy Jojjo - 15 april 2013 07:21

Hej bloggen!

 

Måndag igen. Gud vad fort tiden går, haha! Är faktiskt ovanligt pigg idag, för att vara måndag alltså. Tror det kan bero lite på mitt städade rum.. ;)

 

Jaja, idag är det ju först skola. Sen efter skolan kanske jag och Olivia ska hoppa Arrak. Annars blir det bara chilla men tror vi ska hoppa! :D
Vi måste vara bestämda mot honom idag. Förra gången stannade han hela tiden... Men de har också sina bra och dåliga dagar såklart!

 

Just nu sitter jag på rummet och skriver. Haha, kan inte lägga mig, då hade jag somnat... Men det är mysigt iallafall. Skönt att hinna vakna lite innan skolan!

Mer update kommer under dagen. ;)

 

 

 

 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards