Peggy & Jojjo

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 13:15


//Peggy och Jojjo

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 12:12

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 12:10

Large


 

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 12:03

Hej bloggen.


Vi undrar jättemycket vad ni tycker om vår blogg! ÄR den bra, dålig, bra men lite för lite text, bra men vill ha mer bilder, mer update...?


Vi läser alla kommentarer och tar till oss både det positiva och det negativa!


Om det är något ni vill att vi bloggar mer om, börjar blogga om, bloggar mindre om eller så så får ni jättegärna kommentera det också! Vi gör ALLT för att bloggen ska bli så bra som möjligt, men vi vill ju att NI ska tycka den är bra också!


Kommentera ALLA era synpunkter/tips/klagomål/beröm/kritik m.m på DET HÄR INLÄGGET.


Vi kommer läsa alla kommentarer och ta till oss det negativa och glädja oss över det positiva!


På så sätt blir det en bättre blogg.


Så kom igen nu, kommentera! Vad tycker ni?

 

  

 

 

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 12:01

Hej hej bloggen!!!

Ska äta lunch nu, blev Billys pizza... Haha:) så är det när man kommer på kvällen innan att de e hemstudiedag;) ja ,en de e ett ok, hawaiin är faktiskt min favvo:D

Kapp men nu skakar äta, kommer en bild senare står i mickrovågsugnen just nu;)

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 11:42

  1. Sminka dig inte för mycket
  2. Tvätta ansiktet morgon och kväll + använda en gel som motverkar acne + använd fuktighetskräm
  3. Sov bra - 8 timmar
  4. Drick mycket vatten
  5. Kleta inte in hela facet med smink bara för att du har en liten finne i pannan. Ta lite concealer och dutta på, det är snällare mot huden - eller låt den vara. Tänk efter - vad är värst : att ha en liten liten prick, som alla har och är naturligt, eller se jättesmikad och onaturlig ut?
  6. Borsta håret innan du går och lägger dig. Sparar tid på morgonen och ger håret gland! Jag brukar också göra det, för mitt hår kan bli väldigt "puffigt" när jag borstar det, så om jag gör det på kvällen sen sover med uppsatt hår så blir det som finast!
  7. Bry dig inte om vad andra tycker
  8. När du använder mascara kan du ta svart mascara på de övre fransarna och brun mascara på de undre fransarna. Det blir lite mer naturligt.
  9. Var ute mycket
  10. Gnugga inte håret med handduken - det sliter jättemycket. Krama ur håret, eller det bästa av allt, låt det självtorka med en handduk över axlarna!

 

   

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 11:34

Jag tycker att hela denna veckan, fram till idag alltså, har varit upp och ner. Varit ledsen, varit glad... 

Men idag hoppas jag på en bra dag med Peggy. 

 

Blev nöjd med banan igår på hoppningen. Hon var lite stretig och så innan, men sen när banan kom så blev allt perfa. Hon bjöd men drog inte, jag hade kunnat stanna henne när jag ville under banan. Men när jag skänklade så ökade hon, när jag bestämde. Det går inte alltid, men är så himla nöjd att det gick igår!

 

 

 

Av Peggy Jojjo - 24 april 2013 10:42


   

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards