Peggy & Jojjo

Alla inlägg under april 2013

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 13:30

Tyckte bara inlägget var så himla fint!

 


Om jag saknar honom? Varje dag. Varje morgon varje måltid och varje andetag. Men jag har lärt mig leva med det och lärt mig acceptera att avståndet mellan oss blev anledningen till att det inte blev något. Trots att det känns förjävligt så är bara läget så. Det är inte något jag kan göra åt heller. Men gud vad jag saknar dig i mellan åt. Ibland tänker jag på när jag satt i ditt knä och du kollade på mig när jag pratade med någon som satt jämte. Då måste jag säga något högt eller göra något för att döva ångesten som uppstår när jag tänker den tanken. Den blicken ger mig en sån längtan efter dig. Bara dig. Inget mer. Jag behöver inget mer. Jag behöver inte blommor eller presenter. Jag behöver bara dig för att känna mig fulländad.


Från : http://patos.blogg.se/


Large



 

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 11:45

Hej bloggen!


Sitter och äter lunch just nu. ;)


Inte jättegott, men helt ok endå. Och man måste ju få i sig nånting lixom, haha. ;)


Men nu ska vi gå så vi ses sen på bloggen!


 

 

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 11:00

 






            

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 10:00

Large


 

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 08:40

Hej hej!!!


Kom till skoloan för ett tag sen så nu ska vi snart ha samling...


Har lite att göra idag i skolan så de kommer nog inte så bra update och sen ikväll så e de ju valborg så då blir de nog inte heller så bra... men ska göra mitt bästa!!!

Ja ikväll så ska vi fira valborg med Julia och hennes familj;) Så de ska bli kul!!! Asså kanske inte de roligaste att kolla på en eld och grilla korv men men;) Ska blib mysigt iaf:D

 

Japp de va allt för denna gången såp kopmmer de mer uppdate sen!!!

 

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 08:38

Hej bloggen!

 

Sitter i skolan just nu, ska snart ha samling med klassen. Är väldigt trött... Men jaja det ska väl gå endå, haha. ;)

 

Sen första lektionen är idrott. Ute. Kul... Men hoppas iallafall på att vi ska jogga eller något sånt, inte bollsport.. Men blir förmodligen spela fotboll, buhuuuuu. ;(

 

Haha men nu vet jag inte ens själv vad jag skriver om så det är nog bäst att jag slutar här... Puss. <3

 

   

Av Peggy Jojjo - 30 april 2013 08:00

Godmorgon bloggen!

 

Tisdag idag.. Är väldigt trött nu men jaja... ;)

 

Idag blirre skola, efter skolan ska jag bara hem, duscha och ta det lugnt. Sen ikväll är det ju valborg... Min familj ska till några kompisar och grilla korv sen titta på elden. Kanske inte det roligaste som finns, att titta på elden alltså, men men... Kanske träffar någon från min gamla klass, who knows? ;) Blir nog några bilder därifrån iallafall! :D

 

Har ganska mycket idag så får se hur det blir med update men ska göra några tidsinställda + att jag mobilbloggar sen under dagen. Så vi ses, puss!

 

(Kort inlägg men jaja...)

 

Large



 

Om oss


Hej allihopa och jättevälkomna till vår lilla blogg!

Vi är två 12-åriga tjejer som bloggar om precis allt!

Hoppas ni gillar bloggen och lämna gärna en liten kommentar!

Peggy

 

 

Hej! Det är jag som är Olivia. Jag är 12 år och gillar att rida, baka och vara med Jojjo. Det är jag som rider Tjejen. <3

Jojjo

 

 

Hej! Det är jag som är Johanna.  Jag är 12 år och gillar djur, att vara med kompisar och att bada. Det är jag som tar hand om Lady. <3

Tjejen

 

Tjejen är ett sto på 16 år. 

Hon är pigg och ganska spänd i ridningen vilket håller på att övas bort. Tjejen är en väldigt försiktig ponny vilket mycket beror på att hon blivit misshadlad när hon var yngre så det är därför hon är ganska osäker och spännd.

Tjejen är väldigt lugn i stallet. Hennes favoritgodis är äpplen. 

Lady

   

 

Lady är en fin dam på 22 år som gillar allt och alla. Hon är väldigt snäll att ta hand om och i stallet. Lady äter orecis allting men hennes favortigodis är bananer. Helst ruttna.. xD

Lady är lite seg när man rider men hon är så snäll! Hon har gått juniorem i fälttävlan med sin förra ryttare.

Fråga oss?

13 besvarade frågor

Rösta!

Hur gamla är ni som läser vår blogg?
 0-5
 6-10
 11-15
 16-20
 21-25
 Äldre

Letar du efter något inlägg?

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästbok

Tidigare år

Det senaste vi skrev

Kategorier

Andras ^^

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards